GARANTINIS APTARNAVIMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Garantinis aptarnavimas

Kiekvienos Babybaby.lt  parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Garantija nėra taikoma:

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio);
  • jei gedimai atsirado dėl netinkamų, neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).

 Kilus klausimams prašome rašyti info@babybaby.lt  arba skambinti telefonu +370 60314313.

Paaiškėjus, kad prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), sugedusi prekė keičiama į kitą tokią pačią, o nesant tokios galimybės - grąžinami sumokėti pinigai už prekę. Jei prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju nemokamai pašalinami daikto trūkumai.

Atkreipiame dėmesį, kad suremontuotoms ir/ar pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojamas nuo pirminės prekės pristatymo dienos bei tai, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka pirkėjas. Tuo atveju, kai pristatytoje remontui prekėje gamyklinių defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų, nesilaikant gamintojo pateiktos surinkimo ir naudojimo instrukcijos, atsiradusių mechaninių ar kitų pažeidimų paieškos ir likvidavimo, išlaidas apmoka pirkėjas.

Jei kiltų papildomų klausimų, maloniai prašome kreiptis į Babybaby.lt (info@babybaby.lt arba tel. 860314313) ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą.

 

 

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

 

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės (negalioja Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte numatytoms išimtims: kūdikių drabužėliams, vaikų bei suaugusiųjų apatiniams drabužiams, patalynei, korsetams, žaislams ir kitoms nurodytoms prekėms).

 

Grąžinama prekė privalo atitikti šiuos reikalavimus:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo.

Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.

Norintis grąžinti prekę pirkėjas turi kreiptis elektroniniu paštu į  info@babybaby.lt. Pirkėjas privalo užpildyti Babybaby.lt atsiųstos formos prašymą grąžinti prekes ir pateikti jį babybaby.lt el. paštu info@babybaby.lt. Pinigai pirkėjui grąžinami per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos (grąžintina suma apskaičiuojama atėmus faktines siuntimo išlaidas - t.y. jeigu perkant prekę pristatymas Jums net ir buvo nemokamas, ją grąžinant iš apmokėtos sumos minusuojama faktinė prekės siuntimo kaina).

Jei kiltų papildomų klausimų, maloniai prašome kreiptis į Babybaby.lt (info@babybaby.lt arba tel. 860314313) ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą.

Papildomai pažymime, kad ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kurios buveinė - Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. svetainė - www.vvtat.lt.