DUK

Pirmenybę visada teikiame gyvam bendravimui, tad jei turite bet kokių klausimų dėl prekių, norėtumėte pasitarti, pasikonsultuoti ar pasitikslinti bet kokiais klausimais, maloniai kviečiame susisiekti telefonu +37060314313 ar e-paštu info@babybaby.lt 

Klausimas: Kur gali būti pristatomos prekės?

Atsakymas: Prekės pristatomos visoje Lietuvoje bei kitose šalyse. Pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo.

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Prekes, kurios yra sandėlyje išsiunčiame per 1 darbo dieną. Kitų prekių preliminarus pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai. Užsakymus taip pat galite atsiimti Vilniuje tą pačią darbo dieną, kai atliktas užsakymas. Daugiau informacijos ar pasiteirauti dėl spartesnio pristatymo galite el. paštu info@babybaby.lt arba telefonu +37060314313.

Klausimas: Ar galima prekes atsiimti pačiam? #atsiemimas

Atsakymas: taip. Vilniuje prekes galite atsiimti tą pačią darbo dieną - atlikus užsakymą iki 16 valandos ir pasirinkus atsėmimą tą pačią darbo dieną, užsakymą galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną po 18 val. iš Vilniaus VC Evolution Omnivos paštomato (Ukmergės g. 223, Vilnius, 77782 Vilniaus m. sav.) Jums patogiu metu.

Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Tokiu atveju gavėjo adresą nurodykite kitą, nei mokėtojo.

 

Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją? Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Atsakymas: visos Babybaby.lt parduodamos prekės be išimties turi visas garantijas, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Plačiau apie tai galite pasiskaityti skiltyje „Garantija“.

Visoms babybaby.lt parduodamoms prekėms suteikiama 2 metų garantija. Šiuo laikotarpiu paaiškėjus gaminio trūkumams ar atsiradus triktims dėl gamintojo kaltės, dėsime visokeriopas pastangas, kad užtikrintume greitą ir sklandų trūkumų šalinimą, o nesant galimybių pašalinti triktis - pakeisime prekę nauja.

Siekiant užtikrinti Jums galimybę kuo greičiau vėl be jokių trikčių naudotis įsigyta preke, taikome supaprastintą ir pagreitintą garantinio prekių aptarnavimo tvarką - atsiradus triktims, turėtumėte Jums patogiu būdu susisiekti su mumis - telefonu 860314313 ar e-paštu info@babybaby.lt. Atsiradus prekės trikčiai ar paaiškėjus defektui, nereikia pateikti garantinių talonų - pakanka turėti mokėjimo pavedimo kopiją.

Klausimas: Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Atsakymas: Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 2-3 darbo dienas nuo prekės gavimo. 

Klausimas: Jei prekė netiko, ar galiu ją grąžinti? Per kiek laiko grąžinami sumokėti pinigai grąžinus prekę?

Atsakymas: Grąžinti galite tik nenaudotas prekes. Jei nusprendėte grąžinti prekę per keturiolika dienų nuo prekės pristatymo dienos, maloniai prašytume kreiptis elektroniniu paštu info@babybaby.lt. Toliau, Jūsų patogumui taikome supaprastintą prekių grąžinimo tvarką - atsiunčiame Jums e-paštu užpildyti e-formą ir laukiame, kol atsiųsite mums grąžinamas prekes į Vilniaus Omnivos PC Domus Pro paštomatą (siuntos gavėjas babybaby.lt, tel. 860314313). Sumokėtus pinigus Jums pervesime per 1-2 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.