DUK

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme  ar puslapyje nerandu informacijos, kuri mane domina? 

Atsakymas: Rašykite mums el. paštu info@babybaby.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

 

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje yra nurodomos su PVM.

 

Klausimas: Kur gali būti pristatomos prekės?

Atsakymas: Prekės pristatomos visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo.

 

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Prekes, kurios yra sandėlyje išsiunčiame per 1 darbo dieną. Kitų prekių preliminarus pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai. Daugiau informacijos ar pasiteirauti dėl spartesnio pristatymo galite el. paštu info@babybaby.lt arba telefonu 860314313.

 

Klausimas: Ar galima prekes atsiimti pačiam? #atsiemimas

Atsakymas: šiuo metu tokios galimybės nėra.

 

Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Tokiu atveju gavėjo adresą nurodykite kitą, nei mokėtojo.

 

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Užsakymo eigoje skiltyje: „Pastabos pardavėjui“.

 

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

 

Atsakymas: Sąskaitą-faktūrą išsiųsime Jums Jūsų nurodytu el. pašto adresu po to, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.

 

Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Atsakymas: Babybaby.lt parduodamos prekės turi visas garantijas, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Plačiau apie tai galite pasiskaityti skiltyje „Garantija“.

 

Klausimas: Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu info@babybaby.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

 

Klausimas: Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Atsakymas: Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka nuo 1 iki 4 savaičių. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 0-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais siekiama taisymą atlikti per kuo trumpesnį laiką.

 

Klausimas: Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Atsakymas: Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.

 

Klausimas: Kaip susigrąžinti pinigus?

Atsakymas: Sumokėtus pinigus Jums pervesime per 14 dienų nuo prekės grąžinimo dienos. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą galite pasiskaityti skiltyje „prekių grąžinimas“.

 

Klausimas: Kas yra nuolaidos kodas?

Atsakymas: Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti iki 100% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.